divendres, 21 de novembre del 2014

LA FORÇA DELS ANHELS A LA BIBLIOTECA FAGES DE CLIMENT DE FIGUERES

El proppassat dimarts, dia 18/11, a la Biblioteca Fages de Climent de Figueres, vaig tenir el plaer de compartir uns moments molt agradables amb Rosa Sala, sòcia fundadora de Seebook, Maria Eguaras, experta en edició digital i consultora editorial, amb  Susana Frouchtmann, periodista i escriptora que va moderar l'acte, i amb tota la gent de la biblioteca figuerenca, encapçalats per Nati Vilanova, directora de la Biblioteca i Toni Lezcano, bibliotecari. 
   Vam compartir un temps inoblidable, tot parlant de "La força dels anhels", de l'autoedició i de l'edició digital, amb el novedós Seebook com a punta de llança. L'intercanvi d'impressions, d'idees i de vivències va ser, crec, força profitós

   Per descomptat, he d'agrair a tots els assistents l'acolliment que em van brindar, el seu interès per conèixer la meva obra, i a la gent de la Biblioteca Fages de Climent, a més de tenir l'amabilitat de convidar-me, la seva cordialitat i una organització impecable.

   Us deixo les fotos de l'acte i un audio on podeu seguir totes les intervencions. Jo, com autor, vaig tenir la sort de ser el primer en parlar!   

http://www.figueres.com/tertulia-sobre-la-forca-dels-anhels-de-pep-gomez-arbona/#more-19845