divendres, 23 de novembre del 2007

Torno amb voltros.

Primer de tot, demanar disculpes a tots els que seguíau les meves històries i que, durant un temps, us heu vist decebuts per la manca de noticies. Però tot te una rao, i la meva ha estat de pes: he patit una intervenció quirúrgica d’urgències, i fins a ahir no he tornat a ca nostra. Estic bé, convalescent, però bé (encara que la cadira de l’ordinador no és el millor per la meva salut).
Esper-ho que, a partir d’ara mateix, i si la meva esquena (la part operada) no hi diu el contrari, pugui reprendre les aventures d’en Primer i els seus companys.
Vos ben assegur-ho que jo hi tenc moltes ganes.
Gràcies a tots.

8 comentaris:

Anònim ha dit...

Espero que et milloris!!!!
I aviat puguis seguir explicant-nos les aventures d'en Primer!

Clara

Anònim ha dit...

FELIZ CUMPLEAÑOS CARIÑO!!!! Eres un escritor fantástico y una persona maravillosa.

Unknown ha dit...

GRACIAS PILAR. YO TAMBIEN TE QUIERO MUCHISIMO, YA LO SABES, PERO ME TEMO QUE NO SOY NI UNA COSA NI LA OTRA.

puteada ha dit...

bueno, yo sólo digo que vaya mierda de libro y que no me extraña que los tres que lo han leido, sean tu novia, tu hija y tú... ¿ Te duele la espalda ? Uy que pena.... que te den.

Unknown ha dit...

Hola, estimada "puteada".
Agradezco tu comentario, ya que, como digo al principio del blog, todos me valen. Favorables, desfavorables, e incluso hirientes, como el tuyo.
Lamento tu resentimiento conmigo, y como desconozco el motivo del mismo me es imposible pedirte perdón.
Sin embargo, lamento este sentimiento, y si puedo hacer algo para remediarlo, no tienes más que decirmelo.
Gracias.

Por cierto, de la espalda estoy mucho mejor.

Maribel ha dit...

Siento discrepar de ti, puteada, yo también he leido el libro, me ha gustado y no soy pariente del autor.

Anònim ha dit...

Estoy totalmente de acuerdo con Maribel. He leido el libro y me ha gustado. Espero que salga publicado el segundo, que seguro superará con creces al primero.
Y tampoco soy pariente del autor

Anònim ha dit...

Hola pep com veus tot i que visiti poc el teu blog o faix jajajajaj, no soc tan mal fill...
Segueix així.
Salut!